13.12.2009

Sukset!

Mä olen sydämestäni inhonnut hiihtämistä kouluajoista lähtien, mutta niin vaan löysin itseni eilen suksikaupasta. Meillä koko muu perhe hiihtää ja joululomalla ollaan menossa puoleksitoista viikoksi Ylläkselle, missä ajattelin minäkin taas kokeilla. Muistelen hiihtäneeni edellisen kerran vuonna 2004 ja silloin se oli ihan karseeta, mä olin ihan rapakunnossa ja sit vaan hiihdin jonkun parisataa metriä muiden perässä ja itkin kinoksessa. Kypsää :)

Haluan uskoa, että laji on kurjaa vain sen takia, että oon ollut niin huonossa kunnossa suhteessa muihin ja että mulla on ollut huonot välineet. Nyt pitäisi olla sellaiset vehkeet, ettei ainakaan jää suksista kiinni ja kuntokin on ilmeisesti piirun verran parempi. Joten tattadaa, minäpä pääsen siis hiihtämään! Aion olla uusi Aino-Kaisa Saarinen tai jotain sinnepäin ja hiihtää uusilla Fischereilläni koko Ylläksen ristiin rastiin ennen kuin loma loppuu. Paree onkin, koska lajin ns. käynnistyskustannukset ei todellakaan olleet ihan ilmaiset... Mutta perinteisen ladut, täältä tullaan! Vähän reilu viikko vielä, sitten LOMA!

2 kommenttia:

Pia [Kaukomara] kirjoitti...

Pidän peukkuja, että löydät sisäisen hiihtäjäsi!

Juliana kirjoitti...

Joo, niin teen minäkin koska muuten tulee piiiiiitkä loma. Ja silleen väärällä tavalla ;)