13.9.2010

Isä

Minun isäni, +50 vee, aloitti viime kesänä urheilun oikein kunnolla, ensimmäista kertaa minun muistiini. Lähtötasosta ollaan nyt tultu huikea matka ja meidän perheen urheiluennätyksiäkin varmaan jo tavoitellaan (no ok, pikkuveljen triatlonhaaveet varmaan pitävät hänet ykkösenä, mutta isällä on hirveä kiri päällä). En tiedä mikä kaikki käynnisti tuon siirtymisen urheilun pariin, mutta voin nähdä sen päätöksen aiheuttamat positiiviset vaikutukset todella laajalti. Ja olen siitä ihan sanoinkuvaamattoman iloinen.

Eilen minun isäni juoksi puolimaran Espoon Rantamaratonilla siihen kahden tunnin pintaan, paremmin kuin mun tavoiteaikani kevään HCR:ssä olisi ollut jos olisin osallistunut. Mielettömän siistiä!

Isä, sä olet mun idoli! Kiitos siitä, että omalla esimerkilläsi kannustat koko muuta perhettä myös pysymään liikunnan parissa. Ja tietty siitä että olet.. no, kerrassaan upea :) Liikunnan iloa kotiin jatkossakin!

3 kommenttia:

Rooibos kirjoitti...

Jos täällä olisi "tykkään"-nappi, painasin sitä :)!

Juliana kirjoitti...

Pitää näemmä taas harkita sen napin blogiin laittoa :)

RiXa kirjoitti...

Aikamoinen suoritus, kun isäsi tunnen kuitenkin jokusen vuoden takaa. Upeaa!! =D