13.1.2010

Överiksi taas meni..

Olihan sitten illalla tietty pakko kokeilla sitä punnerrussarjan vatsalihas- ja kyykkäohjelmaakin - niitä oli niin hauska taitella niitä ohjelmalehdyköitä että printtasin punnerrusjutun lisäksi myös nuo :)

Tein alkutestit eli putkeen niin paljon kuin pystyin. Vatsalihaksia sain 55 kun tein hitaasti ja oikein, mihin olin vähän pettynyt ja kyykässä taas lopetin 50:een kun alkoi korpeamaan, eikä "missään tuntunut". Överiksi se silti jotenkin meni, sillä tänään mä en pääse rappusia ainakaan alaspäin ja yskiminenkin sattuu (nauramista ei uskalla edes ajatella). Ehkä olis syytä vähän niitäkin lihaksia treenata??

4 kommenttia:

Samuli kirjoitti...

Naurulihaksia ainakin kannattaa treenata päivittäin! :)

Laura kirjoitti...

Mua naurattaa toi kyykkä-lihas sana :) Kyykkähän on se ihme kepinviskomispeli, mitä jossain pelataan ja mietin miten hassua olis, jos siinä tarvittavalle lihaksistolle olis oikeesti joku oma ohjelma :):):)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kyykk%C3%A4

Tottakai tajusin, että kyykyistä puhuit, mutta kun on niin hyvä mielikuvitus..

Juliana kirjoitti...

Samuli: joo, periaatteessa mutta käytännössä ei tänään :)

Laura: heh, eipä tullut tuo mieleen. Munkin mielestä se liike on kyykky, mutta jostain syystä oon tottunut käyttämään sitten verbiä kyykätä. Ihme juttu. Mutta kieltämättä kyykkälihastreenaus olis aika hulvaton - se melkein pitäis ottaa ohjelmistoon ihan siitä syystä :D Mitähän liahksia ne sitten olis, oon ollut sen verran seilissä kun oon kyykkää pelannut, ettei ole mitään muistikuvia miten se nyt sitten menikään...?

Laura kirjoitti...

Verbi onkin varmasti kyykätä, kyykytys on sitten ihan eri homma jo..

En oo ikinä kyykkää kokeillut, luulisin että jotain hauiksia ainakin tarttee :)