11.7.2009

Hello, gorgeous!

Mulla ei olekaan ollut kunnon pyörää vähään aikaan, joten oon tosi innoissani tästä ihanuudesta :) Se ei ole ihan niin päheä kun mun edellinen (sillä pystyi tekemään pidempää matkaakin), mutta se kiva, kevyt ja rullaa hyvin. And it's mine, my own... my precioussss!

Olin ajatellut tehdä pitkän pyöräretken tänään ja käydä katsomassa maisemia vähän Vantaan puolella, mutta ahteri on suoraan sanoen sen verran kipeä ja lihakset jumissa ratsastusputkesta, että kun olin pyöräillyt ostarille pariin otteeseen (sama pää kesät talvet...), oli todettava että meikäläisestä ei kyllä saa enää pyöräilijää tälle päivälle. Ehkä huomenna sitten (joojoo ;).

No, ihanaisen Park Caféeni sijaan kotoa löytyi muuta seuraa. Mukava, pehmeä, helppo (vaikka kattelin just Rimakauhua ja rakkautta, jossa Davidin neuvo viineihin oli, että "jos etiketissä on kaksi rypälettä niin se ei ole kovin hyvä viini" - niin tämä on ihan kiva kyllä). Kyllä kelpaa!



EDIT: meneepä muuten jalkoihin, tämä. Tai ehkä se on vaan se liikunta?

Ei kommentteja: