3.7.2009

Liikkuvuusharjoittelu 0

Liityin Kiloklubiin, koska ajattelin että voisin sillä tavalla seurata näppärämmin tätä syömistä (se on siis ilmainen, joten ihan valtava satsaus ei ollut kyseessä).

Sillä seurauksella, että enhän minä jaksanut sinne juuri ensimmäistäkään ateriaa jaksanut vääntää, vaan heti piti mennä räpeltämään sinne liikunnan puolelle, koska se on paljon mielenkiintoisempaa ;)


Mistä päästään päivän ärsytykseen. Siis vaikka mä teen mitä, niin mun nykyliikunnalla mä en vaan kertakaikkiaan saa tuota boksia "vaihtelu" vihreälle, koska mun liikkuvuusharjoittelu on 0. Niin, että taas tää tökkäs tähän venyttelyyn. Infolaatikon mukaan joko venyttely, jooga, pilates jne. kävis tähän. Jopa se tai chi, jota pääsin siellä uuden duunin virkistyspäivänä kokeilemaan. Tarttis varmaan tehdä asialle jotain. Vaikka venytellä joskus, kun sekin jäi heti kun sormet sai lattiaan... Tavoitteiden saavuttaminen on vaarallista.

Ei kommentteja: